Vragen en meer over inzicht in orde

Op deze pagina vind je, naast het contactformulier, ook wat meer uitgebreide informatie over mijzelf, het goede doel dat ik steun met mijn bedrijf Stichting Maladah Gambia, de methode die ik zelf heb bedacht; de EEVVAA-methode en een overzicht met opdrachtgevers.

Heb je vragen? Bel, app, mail of vul het formulier in

Over inzicht in orde

Inzicht in Orde biedt via het IN CONTROL aanbod professionele tools om slimmer en efficiënter te werken, zowel op zakelijk als persoonlijk vlak.


Onze diensten zijn onder andere gericht op het optimaliseren van timemanagement, Outlook & Teams vaardigheden, slimmer nee zeggen, het verminderen van werkstress en voorkomen van uitval. We bedienen een breed scala aan professionals, van ondernemers tot werknemers, die streven naar verbeterde productiviteit en welzijn.




Ik geloof dat iedereen slimmer kan werken en weer IN CONTROL kan zijn.

Sinds 2011 ben ik, Eva Rietbroek, actief in het trainen van ondernemers en hun medewerkers om efficiënter om te gaan met hun tijd, taken, stress, klanten en processen.


Mijn doel is om structuur en overzicht te creëren binnen bedrijven.

Na meer dan 13 jaar ervaring als marketeer in de zakelijke dienstverlening, bij bedrijven zoals Fortis Bank en SNS REAAL, begrijp ik hoe belangrijk het is om klantgericht te werken en je bedrijf vanuit het perspectief van de klant te bekijken. Maar nog belangrijker is dat je weet waar je naartoe wilt. Wat zijn je doelen, zowel persoonlijk als zakelijk, en hoe kun je deze slim en stressvrij bereiken?


Door het combineren van mijn marketingkennis, waarbij ik door de ogen van de klant kijk, en mijn expertise op het gebied van efficiënt werken, zoals time management en het slim omgaan met tijd, taken en processen, help ik ondernemers en hun medewerkers om op een slimme manier hun doelen te bereiken. Dit leidt tot meer omzet, betere structuur, minder stress, tevreden klanten en tijdsbesparing. Wie zou dat niet willen?


De rode lijn (achteraf gezien)

Mijn hele leven ben ik al bezig geweest met het slim plannen en organiseren om tijd te besparen. Zelfs als kind op de basisschool ging ik al samen met een vriendin langs huizen om oude spullen op te halen en deze vervolgens te verkopen op de rommelmarkt in Delft. Zelfs toen maakte ik onbewust al gebruik van slim plannen door een schema te maken voor de rekenkaarten.


Op mijn zestiende, tijdens mijn bijbaan bij Jamin, optimaliseerde ik de processen in de winkel omdat het zonde was om producten die over de datum waren weg te gooien. Ik bedacht een proces waarbij we konden zien welke producten nog in de schappen lagen en deze een week van tevoren afgeprijsd werden. Op die manier hoefden er geen producten afgeschreven te worden.


Tijdens mijn eindexamenjaar, 6 VWO, waarin ik lang uit de roulatie was door de ziekte van Pfeiffer, maakte ik ook gebruik van mijn talent om slim te plannen en organiseren. Ik was ziek gedurende de hele eerste periode met schoolonderzoeken, dus ik moest alles inhalen terwijl de volgende schoolonderzoeken alweer begonnen. Iedereen dacht dat ik het niet zou halen, maar ik bewees dat plannen mogelijk is en slaagde toch.


Een van mijn mooiste successen was mijn driedaagse werkweek als marketeer bij REAAL, terwijl mijn collega's vier dagen werkten. Op dat moment was ik net bevallen van mijn oudste dochter, Gwen, mijn vader was ernstig ziek en mijn leidinggevende ging ervan uit dat ik weer vier dagen zou gaan werken. Maar ik wilde graag drie dagen werken, omdat er meer in het leven is dan alleen werk. Hoewel het eigenlijk niet gebruikelijk was voor een marketeer, gaf ik aan dat ik het werk dat anderen in vier dagen deden, gemakkelijk in drie dagen kon doen. Ik kreeg een half jaar de tijd om dit te bewijzen en daarna mocht ik daadwerkelijk drie dagen per week werken. Ik was de enige marketeer die deze mogelijkheid kreeg.


En daarna dacht ik, daar moet ik wat mee, dat slimmer werken.


Slim en zonder stress je doelen bereiken

Voor mij was het altijd vanzelfsprekend om je doelen te bereiken door slim om te gaan met je tijd en werkzaamheden. Ik heb eigenlijk nooit stress ervaren of tijdsdruk gevoeld bij het behalen van mijn doelen. Echter, ik ontdekte dat dit niet voor iedereen vanzelfsprekend is.


Ik gun het iedereen om op een slimme en stressvrije manier doelen te bereiken. Dit kan alleen als je openstaat voor verandering in je gedrag en gewoonten. Zoals Einstein lang geleden al zei: "Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg."


Als het kan, doe het dan!

Dat is mijn levensmotto. Niet uitstellen, als je iets wilt en het mogelijk is (financieel en qua gezondheid). Gewoon doen. Het leven kan er morgen heel anders uitzien. Tijd is kostbaar. Ik heb dit zelf ervaren bij mijn vader die inmiddels bijna 17 jaar geleden is overleden aan darmkanker toen hij 58 jaar was. 


Tijd is te kostbaar om alleen maar hard te werken. Dus ik help je graag om slimmer te werken, zodat je tijd overhoudt voor jezelf, je familie, hobby’s en andere belangrijke zaken in het leven.


Start direct met slimmer werken
En ga direct investeren in jezelf!

BEN JIJ IN CONTROL? DOE EEN SNELLE CHECK.

Benieuwd of jij al IN CONTROL bent? Zodra je de checklist hebt doorgelopen, zie je meteen waar er ruimte is voor verbetering. Download nu de checklist voor meer inzicht.

  • 25 eenvoudige stellingen om te achterhalen of jij slimmer je doelen kunt bereiken en tijd, geld en stress kan besparen.
  • Ontdek waar ruimte is voor verbetering
  • Inclusief inspirerende praktijkcases
50%
DOWNLOAD DE GRATIS CHECKLIST